Vi är så glada att äntligen få arrangera HG-galan i Åkeshovshallen där föreningens barn och ungdomar ges möjlighet att vara med och visa upp sig. I år är uppvisningen den 21 maj och årets tema är HG MOViE där kända filmer kommer illustreras i gymnastiken.
I detta utskick får du information om vad som gäller för den grupp som ditt barn går i.
Dag: lördagen den 21 maj
Samling: Föreställning 1 kl. 10:00, Föreställning 2 kl. 12:30, Föreställning 3 kl. 15:00 trupp 35
Var: Åkeshovshallen, Bergslagsvägen 60 i Bromma
Biljetter: Endast förköp via Nortic
Föreställning 1 kl. 11:00 https://nortic.se/dagny/event/38213 publikinsläpp kl. 10:30
Föreställning 2 kl. 13:30 https://nortic.se/dagny/event/38214 publikinsläpp kl. 13:00
Föreställning 3 kl. 16:00 trupp 35 https://nortic.se/dagny/event/38215 publikinsläpp kl. 15:30
Biljetten gäller för angiven föreställning dvs man köper en biljett för varje föreställning.
Priser: upp till 5 år GRATIS, 6-15 år 30 kr, 16 år och uppåt 110 kr
OBS! INGA BARNVAGNAR FÅR TAS MED IN I SJÄLVA UPPVISNINGSHALLEN!
När barnen samlats kommer ledarna att ta med barnen in i hallen och ansvara för dem fram till att uppvisningen är slut. Efter uppvisningen möter du upp ditt barn på samma plats som vid samlingen innan uppvisningen.
Liten checklista:
✓ kom omklädd till uppvisningen
✓ lämna alla värdesaker hemma
✓ ta med vattenflaska
✓ ta gärna med en plastpåse märkt med namn och grupp för ditt barn som vi kan stoppa tillhörigheterna i 😉
Volontärer
Inga föräldrar får följa med in i hallen förutom de som anmält sig som volontärer.
Anmäl er som volontär till ledarna för er grupp som tilldelats uppdrag enligt nedan:
1. Redskapshjälp eller medhjälpare under gruppens programpunkt.
2. Redskap: Fredag 20 maj kl. 18:00-22:00 2/grupp
42, 43, 44, 73, 75, KvAG05, 71, RMY, 2, 4, 6, 45, 46, 47, 73, 75, SPÄ, RMÄ, 1, 3, 8, 33, 34
3. Entré:Föreställning 1: Lördag 21 maj kl. 10:00-12:00 2 föräldrar/grupp 118, 121, 129
Föreställning 2: Lördag 21 maj kl. 12:30-15:00 2 föräldrar/grupp PKTR60/61, KVAG05
Föreställning 3: Lördag 21 maj kl. 15:30-17:00 2 föräldrar/grupp 122, 123, 130
4. Efter sista föreställningen: Samling 21 maj kl. 17:30 med beräknad sluttid ca kl. 20:00
2 föräldrar/grupp 35, 36, 76, 78, 69, 70, NB1, NB2, 1, 7, 30, 31, 21/22
samt alla ledare 😉
a) Städning: Omklädningsrum, läktare, toalett, sopa, tömma papperskorgar
b) Redskap: Ställa tillbaka alla redskap exkl KvAG
Utöver detta behöver vi sjukvårdskunniga personer på plats somfinns tillgängliga om olyckan är framme. Anmälan till detta uppdrag görs via mail tina@hammabygymnasterna.se där du uppger namn, telefon, yrkesutbildning samt vilket/vilka pass du kan finnas med:
Pass 1: 21 maj kl. 10:00-12:30 (Föreställning 1)
Pass 2: 21 maj kl. 12:00-15:00 (Föreställning 2)
Pass 3: 21 maj kl. 14:30-17:00 (Föreställning 3)